27 Styczeń
10:00 - 16:00
Cena szkolenia: 300 zł
Zapisz się

Profesjonalna obsługa klienta w salonie. Trudne sprawy :-)

Firma elarto ma zaszczyt zaprosić Państwa na warsztaty marketingowe, które poprowadzi Agnieszka Gładysz – szkoleniowiec, wieloletni praktyk w branży beauty, kierownik dużych zespołów sprzedażowych.

Program:

m.in.

  • kluczowe zasady zachowania się w sytuacjach konfliktowych w salonie
  • czego nie wolno mówić i robić w sytuacjach trudnych?
  • technika 5 kroków, która pozwala stawiać granice w życiu zawodowym
  • wykaz konkretnych zwrotów, jakich można użyć w rozmowie z klientem w sytuacjach problematycznych

Informacje dodatkowe:

  • kącik kawowy dla uczestniczek
  • warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie wypełnionego „Zgłoszenia udziału w szkoleniu” oraz wpłata należności w terminie do dnia 23.01.2020 r. Opłaty dokonać można w hurtowni, u przedstawiciela, na konto bankowe
  • istnieje możliwość odwołania pokazu w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników
  • więcej informacji pod nr tel.: 34/344 14 14

Regulamin szkoleń Wydrukuj listę szkoleń

Dane uczestnika

Adres: Centrum Szkoleniowe Elarto Częstochowa ul. Nałkowskiej 7